شرح كامل لجميع خدمات فودافون كاش في هذا الفيديو ستتعلم كيفية استخدام فودافون كاش والسحب والايداع من ماكينات الصراف الالي والاكواد المختصرة لفودافون كاش وكيفية عمل فيزا فودافون كاش وكيفية السحب والايداع والتحويل في فودافون كاش حاليا يمكنك الاشتراك في خدمة فودافون كاش من هاتفك عن طريق الكود *9# وادخال رقم الهوية الوطنية كاملا ثم ادخاله مرة اخرى للتأكيد وبذلك تكون قد اشتركت في الخدمة دون الحاجة للذهاب للفرع * ولكن يجب عليك زيارة الفرع للتأكيد خلال 90 يوم * لمزيد من المعلومات قم بزيارة هذا الموضوع: – لمعرفة كيفية السحب والايداع في محفظة فودافون كاش من ماكينات الصراف الالي شاهد هذا الفيديو: – لمعرفة كيفية دفع فواتير الكهرباء والمياه والغاز من خلال خدمة فودافون كاش شاهد هذا الفيديو:
|موقع قفشات

شاركها.

31 تعليق

  1. سؤال انا معنديش فيزا نهائى
    و عايزا اودع فلوس بفودافون كاش و احول الفلوس لاتنين و بنفس الوقت لما يتحولى ع بطاقتى
    ازاى هقدر اسحب الفلوس دى و انا معنديش اى فيزا بنكية؟

  2. الله ينور
    بس عندى سؤال بيبقى عليها اشتراك شهرى او سنوى ولا بدفع رسوم بس وقت الاشتراك فيها !!؟
    وحضرتك اتكلمت ع اللى هيعمل المحفظه طب بالنسبة للشخص اللى هيحولى فلوس هيحتاج بس رقم التليفون وهو يحولى بقى من فورى مثلا !!؟

  3. لو سمحت أنا كنت بستعمل الخدمة و كانت شغالة عادي. دلوقتي لما بسحب فلوس، بتتسحب عادي لكن لما أروح للتطبيق بيقولي إنو معنديش محفظة اصلا، مع العلم إن أنا بروح الفرع اسحب عادي. فا دا ممكن يكون إيه سببه؟

اترك تعليقاً

Exit mobile version