فيديو صادم يكشف اعتداء موظفين بهيئة نظافة القاهرة على مدير منشأة بعد كشفه فساد مديري الهيئة.. حاول كشف الفساد.. ما قصة الاعتداء على موظف بهيئة نظافة القاهرة؟ #شبكة_رصد #نظافة_القاهرة #محلي تابعونا على منصات أخرى قناة باختصار: قناة شباك: تويتر: فيسبوك: انستجرام: تيك توك: موقعنا: تيليجرام: |موقع قفشات

شاركها.

48 تعليق

  1. فى امين شرطه واخد فلوس عشان يصور ولو لاحظتوا ان الامناء بيوسعوا للى بيصور .. يعني عارفين انهم بيتصوروا .. بس اكيد طبعاً الفيديو اتباع بمبلغ وقدره لقناة رصد ..

  2. والله اني مصدومة مش مصدقة اللي اسمعه 😥😥 احنا باليمن تلاقي المسجد مفتوح بكل الأوقات للرجال والنساء وخاصة في المناطق التي خارج سيطرة الحوثيون . المفروض المساجد لا تغلق عندي سؤال هل باقي البلدان العربية هكذا والا مصر فقط؟

  3. مكنش بيكشف فساد ولا نيلة …. ده كان بيشهر بأحد زمايله لأسباب شخصية …. بلاش صيد في الميا العكرة يا أبو لية إنت وهو

  4. طب ايه طيب ؟!..يعنى انا كمان أبقى فاسد زى عماد واستفاد من منصبى واخد رشاوى وغيره واتجاهل غضب الله عز وجل كل ده عشان ابقى انسان محترم فى الدولة دى ؟! مفيش مكان ان الواحد يراعى ضميره فى الدولة؟!

  5. حتى وان حاولت مجابهة الفساد فرادا واجتهاد من شخصك ٱلا ان الفساد يطيح بك بسواعد الفاسدين هكذا أصبحت ام الدنيا

  6. محنا قلنا يا جدعان دي مش حكومة ولا نظام, دي عصابة, شوية بلطجية ومجرمين, لازم نتعامل معاهم على هذا الاساس, شيل سلاح ودافع عن نفسك من الاخر يعني.
    يا كده, يا اما تنضرب وانت ساكت.

  7. قال الله عز وجل ( ولا تحسبن الله غافلاً عما يعمل الظالمون )
    قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : إن الله ليملي للظالم فإا أخذه لم يفلته

  8. انتو نور عنينا علشان بتضربو وتشردو اللى يكشف الفساد خايفين على الفساد من الحسد لازم نحافظ على الفساد

  9. السيسى من الشعب و ليس من دوله خارجيه. و الفساد من الشعب و ما الحكومه أو الرئيس إلا نتاج شعب فاسد. و ده اهم سبب للانقلاب على مرسى. شعب يعشق الفساد

اترك تعليقاً

Exit mobile version